آموزش تعمیرات آیفون تصویری, تعمیرات آیفون تصویری در محل, نصب و سیم کشی

راههای جلوگیری از سرقت پنل آیفون تصویری

امروزه با افزایش فقر و کم شدن در آمد افراد در جامعه و افزایش اعتیاد و پایین آمد سن اعتیاد در ایران سرقت به عنوان یک پدیده در حال گسترش در جامعه رواج یافته است برای بسیاری از سارقین جدید که به دنبال طعمه های کم ریسک برای افزایش درآمد خود هستند پنل آیفون تصویری یک هدف بسیار در دسترس است زیرا اولا در خیابان و دور از فضای امن خانه قرار دارد و ثانیا متعلقات نسبتا با ارزشی دارد و ثالثا پیگیری سرقت آن به صرفه نیست و بسیاری از مردم آن را پیگیری نمی کنند.

سارقین چه کسانی هستند؟

سارقین از لحاظ نوع شناسی ممکن است چند دسته افراد را شامل شوند:

1.افراد دوره گردی که بدنبال جمع آوری ضایعات میگردند و متاسفانه هر چیز را با دید یک طعمه ضایعاتی میبینند.

2.افرادی که واقعاً و تعمدی بدنبال دزدیدن پنل ایفون هستند تا آنرا در جای دیگری استفاده کنند یا قطعات انرا بردارند، این دسته عموما شامل تعمیر کارانی است که هیچ الزام اخلاقی و قانونی ندارند.

3.افرادی که کمی جسور ترند و حرفه ای تر که بعد از سرقت پنل درب منزل را از راه پنل آیفون تصویری باز می کنند و به سایر متعلقات پارکینگ نیز چشم دارند.

اهداف سارقین چیست؟

گاهی فقط فروش ضایعات میتواند دلیل عمده افراد برای سرقت پنل باشد و گاهی تامین قطعات پنل تعمیراتی مشتری از راه سرقت پنل ایفون تصویری شما و گاهی هم  اهداف گسترش میبابد و شامل سرقت از پارکینگ و یا منزل نیز میشود.

خوب حال چکار باید کرد؟؟؟

با دزدی آیفون تصویری چکارکنم؟

قبل از اینکه پاسخ این سوال داده شود باید گفت بعضی سیستم های درب باز کن تصویری به طور مستقل دارای سیستم هشدار دهنده هستند که در صورت حتی باز شدن یک پیچ شروع به آژیر کشیدن از خود پنل و با خبر کردن صاحب خانه را انجام میدهند و نظیر برند تک نما.

دسته دیگری از آیفون های تصویری دارای قابلیت اضافه کردن سیرن مجزا به پنل خود را اینجاد نموده اند که در آن میکروسوئیچ اهرم دار در قسمت پیچ باز کننده پنل قرار میگیرد و با باز شدن پیچ آژیر سیرن در داخل خانه شروع به هشدار دادن کرده و صاحب خانه را از وجود سارق آگاه میکند.

در هر دو سیستم بالا فاصله ایجاد آلارم و مراجعه صاحب خانه ممکن است باعث شود سرقت با وجود صدای آلارم انجام شود و یا سارق پنل را بدون در آوردن پیچ و با یک دیلم از جای خود کنده و به سرعت بگریزد.

خب با این تفاسیر چه کار باید کرد؟

یکی از کامل ترین روش های موجود برای جلوگیری از سرقت پنل آیفون تصویری استفاده از بارانگیر به همراه سیستم دزدگیر میباشد که سنسور هشدار دهنده سیرن در زیر قاب آهنی بارانگیر نصب شده و سارق حتی اگر چهار پیچ بارانگیر آهنی را باز کند قبل از اینکه فرصت باز کردن پنل را داشته باشد با هشدار سیرن مواجه شده و صاحب خانه فرصت زیادی برای جلوگیری از سرقت را دارد از طرفی این کار برای سارقین هم که به دنبال طعمه های آسان تری هستیند شرایط سختی را ایجاد میکند که تا حد زیادی جلوی سرقت را خواهد گرفت.

البته شهر تخصصی آیفون به زودی محصول جدیدی را برای اینکه به طور نسبتا کامل حافظ پنل آیفون تصویری باشد را ارائه خواهد داد،منتظر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید